S&S » About Search & Write » References
Print

References

Aveyard, H. (2007) Doing a literature review in health and social care. Maidenhead : Open University Press.

Bean, J. C. (1996) Engaging ideas : the professor’s guide to integrating writing, critical thinking, and active learning in the classroom. San Francisco, Calif.: Jossey-Bass.

Benum, E. (2003) Universiteter, akademisk integritet og kommersialisering. Nytt Norsk Tidsskrift, 1, (54-71)

Brodersen et al. (2007) Tekstens autoritet. Oslo, Universitetsforlaget.

Christie, N. (1983) Tolv råd om skriving .Oslo : Universitetet i Oslo, Kvinneretten.

Dysthe, O., & Kjeldsen, J. E. (1999) Skriveråd for studenter (No. 1/99). Bergen.

Dysthe, O., & Lied, L. I. (1999) Skrivegrupper (No. 2/99). Bergen.

Dysthe, O., Hertzberg, F., Hoel, T.L. (2010) Skrive for å lære : skriving i høyere utdanning. 2. utg. Oslo : Abstrakt.

Førland, T.E. (1996) Drøft! Oslo, Ad notam Gyldendal.

Hyldegård, J, Lund, H., Moring, C., Pors, N.P., og Schreiber, T. (2011) Studerende, læring og webtutorials : En analyse af 3 norske læringssystemer. København : Det informationsvidenskabelige akademi. Available from: <http://pure.iva.dk/files/31062163/Studerende_l_ring_og_webtutorials.pdf> [Accessed 15 June 2011].

Learning Support Services. Skills for Learning. CD-rom version. (2004).Leeds Metropolitan University Library.

Leth, G., & Thurén, T. (2000) Källkritik för internet. Styrelsen for psykologiskt försvar, Stockholm. Available from: <https://www.msb.se/Upload/Produkter_tjanster/Publikationer/SPF/K%C3%A4llkritik%20f%C3%B6r%20Internet.pdf> [Accessed 02 February 2012].

Rienecker, L., &  Stray Jørgensen, P. (2012) Den gode oppgave – håndbog i opgaveskrivning på videregående uddannelser. 4. utg. Frederiksberg : Samfundslitteratur.

Rumsey,S. (2008) How to find information. A guide for researchers. 2.ed. Maidenhead : Open University Press.

Schimel, J. (2012) Writing Science. How to write papers that get cited and proposals that get funded. New York: Oxford University Press.

Vaage, S. (2001) Perspektivtaking, rekonstruksjon av erfaring og kreative læreprosessar George Herbert Mead og John Dewey om læring. In O. Dysthe (Ed.), Dialog, samspel og læring (pp. 129-150).

Last updated: November 12, 2013

Leave a Reply

Back to top